BELUA VETERİNER GLUKOZ VE KETON ÖLÇÜM CİHAZI

Köpek, Kedi ve İnekler İçin WellionVet BELUA

(Doğru Bir Ölçüm İçin Cihaz ve Test Striplerinin Özel Olarak Kalibre Edilmesi Gerekir)

Köpekler ve Kediler İçin Kan Glukozu ve Keton Ölçümü:

WellionVet BELUA ölçüm cihazı özellikle köpek ve kediler için geliştirilmiştir. Hassas kan glukozu veya keton ölçümü için kolay ve hızlı bir şekilde değiştirilebilen özel kod çipleri kullanılır. WellionVet BELUA kan glukozu ölçüm cihazının basit kullanımı, diyabetik bir evcil hayvanla hayatı kolaylaştırır. Arkadan aydınlatmalı ekrandaki büyük ve okunması kolay rakamlar ve ışıklı test stripi yuvası da buna katkıda bulunur.

Kullanılmış WellionVet BELUA test stripi (Köpek, kedi ve inekler için WellionVet BELUA kan glukozu test stripleri, köpek ve kediler için WellionVet BELUA keton test stripleri, inekler için WellionVet BELUA keton test stripleri) çıkarma butonu kullanılarak kolayca ve hızlı bir şekilde çıkarılabilir. 6 adet ayrı ayarlanabilen alarm, hekim veya kullanıcıya düzenli kan glukozu ölçümünü hatırlatır. Böylece diyabet tedavisi evcil hayvanlar için günlük yaşamda rutin hale gelebilmektedir.

Bir kedi veya köpek üzerinde insan kan glukozu ölçüm cihazının kullanılması yanlış ölçümlere ve düşük veya yüksek kan glukozu ölçümüne neden olabilir. WellionVet BELUA kan glukozu ölçüm cihazınız tüm bu farklılıkları dikkate alarak kedi, köpek ve inekler için özel olarak kalibre edilmiştir.

Özellikler:

• Kedi ve köpekler için özel kalibrasyon
  • Kolay kullanım
  • Arkadan aydınlatmalı ekran, aydınlatmalı test stripi yuvası
  • Kan şekeri ve keton ölçümü
  • 1000 test pil ömrü
  • 2 adet CR 2032 pil
  • Taze kılcal veya venöz kan
  • Büyük, okunması kolay rakamlar
  • Strip çıkarma butonu
  • 6 adet ayarlanabilir alarm

Kan Glukozu

• GLU kedi Kod Çipi + GLU köpek Kod Çipi
  • 6 saniye test süresi
  • 500 sonuç hafızada saklayabilme

Keton

• KET Kedi Kod Çipi + KET Köpek Kod Çipi
  • 8 saniye test süresi
  • 100 sonuç hafızada saklayabilme

İnekler İçin Keton  Ölçümü

WellionVet BELUA - Daha iyi sürü sağlığı için ineklerde keton cisimcikleri ölçüm cihazı

• Süt ineklerinde güvenli ve doğru keton cisimcikleri ölçümü
  • Süt ineklerinin kan bileşimi ve kan özelliklerine göre özel olarak kalibre edilen cihaz

WellionVet BELUA ölçüm cihazı, süt inekleri için özel olarak tasarlanmıştır. Keton cisimcikleri ölçümünün doğrudan ahırda sadece birkaç saniye içinde kesin bir sonuçla yapılmasını sağlar. Arkadan aydınlatmalı ekrandaki büyük ve okunması kolay rakamlar ve aydınlatmalı test stripi yuvası ahırda kullanımı daha da kolaylaştırır.

Subklinik ketozis, klinik ketozisden çok daha yaygındır ve bu nedenle daha fazla işletme zararına neden olabilir. Keton cisimcikleri ölçülmediği zaman subklinik ketozis teşhis edilemez. Bu nedenle inekler rutin olarak subklinik ketozis açısından izlenmelidir. Kandaki baskın keton cisimciği olan ß-hidroksibütirik Asit (BHB) belirlenmesi, subklinik ketozisi saptamak için ALTIN ​​STANDART tanı testi olarak kabul edilmektedir.

BHB'nin inekler için özel olarak kalibre edilmiş bir cihazla ölçümü, hastalığın görünür belirtilerine sahip klinik ketozis gelişmeden önce bile tanı konulmasını sağlar. Hastalığı semptom görülmeyen erken safhada önleyebilmek, klinik vakaları tedavi etmekten çok daha iyidir.

Özellikler:

• Strip çıkarma butonu