TEKNİK SERVİS FORMU

Tarih: 21.11.2024

MÜŞTERİ BİLGİLERİ ARIZALI CİHAZ BİLGİLERİ

Cihazla birlikte gönderilen cihaza ait donanım ve sarf malzemeler: (Cihaz, Prob, Çanta, Batarya, Şarj aleti, Pc, Klavye, Hortum seti vb. aşağıdaki satırlarda belirtiniz.)

CİHAZ GÖNDERİRKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER
  • İş sağlığı ve güvenliği yönetmeliği ve diğer ilgili mevzuat gereğince; insan sağlığı ve çevre açısından tehlike oluşmasını engellemek amacıyla, teknik servis talep edilen cihazlar mutlaka temizlenerek ve dezenfekte edilerek gönderilmeli veya teslim edilmelidir. (Cihazınız gerekli temizliği yapılmadığı durumda teknik servis tarafından iade edilebileceğini bilmenizi isteriz.)
  • Teknik servise gönderilen cihazların orijinal ambalajları ile gönderimi ve gönderim işlemi için cihazların dayanıklı kutu, köpük, sünger, balonlu ambalaj naylonu vs. gibi malzemeleri ile ambalajlanması, aksi durumda cihazda oluşan hasarların müşteri tarafından karşılanacağı konusuna dikkat edilmesi.
  • Cihazınızın onarım bedeli teknik servis tarafından yapılan inceleme sonucu kesinlik kazanacak olup, kullanıcı tarafından bildirilen arıza sonucu telefon ile veya farklı şekilde bildirilen ücret tahmini arıza tespiti ve onarım bedelidir.
  • Garanti kapsamındaki cihazlarınızın mutlaka Yurtiçi Kargo için geçerli 742724163 gönderim kodu belirterek alıcı ödemeli veya Aras Kargo ile alıcı ödemeli “Hasvet Teknik Servis” ibaresi ile gönderimini sağlayınız. Farklı kargo ile gönderilen cihazların gönderim ücreti tarafınızdan ödendiği takdirde teknik servise kabul edilecektir. Garanti kapsamı dışındaki cihazların gönderim bedeli kullanıcıya aittir.
  • Teknik serviste onarımı tamamlanan veya müşteri tarafından onarım bedeli onaylanmayan cihazların teknik serviste onarım sonrası bekleme süresi 90(doksan) gün olup, bu süre sonrası sorumluluk firmamıza ait değildir. Servis hizmetinin verilebilmesi için yukarıdaki formun * işaretli kısımlarının eksiksiz olarak doldurulması ve imzalanarak cihaz ile beraber gönderilmesi gerekmektedir. Eksik doldurulan formlar kesinlikle değerlendirmeye alınmayacaktır.
  • Tamir veya yedek parça fatura bedellerinin ibraz tarihinden itibaren 15 gün içinde ödenmesi gerekir. Onarım bedeli ödenmeden onarımı tamamlanan cihazlar tarafınıza gönderilmeyecektir.
  • Bu formu doldurduğunuz takdirde formda belirtilen konular tarafınızdan kabul edilmiş olacaktır
  • Teknik servis formunu doldurmanız durumunda; kimlik verisi olarak isim-soyisim, iletişim verisi olarak adres, telefon ve e-mail adresiniz Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi ve taleplerinizin yerine getirilebilmesi amaçlarıyla sınırlı olarak işlenebilmektedir.